fredag den 17. juni 2011

En dag jeg skal på job

 


Så skal jeg på arbejde, og der kan godt blive varmt, så selv en dag hvor det regner, er det på med noget lidt lettere tøj. Jeg elsker denne buksedragt fra hugs, den er et par år gammel, men den ryger ingen steder hen, andet end ind i mit klædeskab efter vask :) De har rigtig mange smukke og seje ting, så synes klart butikken er et besøg værd, har mere tøj derfra! - og det er ingen hemmelighed at jeg godt kan lide dansk design :) Buksedragten poser en del over tajlen (den er sidder meget tæt i taljen), så har taget en sød broche fra Sarah Voigt, for at holde det posede udtryk lidt nede :) Halskæden og øreringene er fra Pilgrim, jeg synes de giver den rå buksedragt et feminint udtryk, hvilket jeg jo elsker :) Flipflops fra HM, buksedragt fra hugs, broche fra Sarah Voigt, halskæde og øreringe fra Pilgrim.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar