fredag den 1. juli 2011

Sikken tur





Så blev det tid til, at jeg skulle besøge mine forældre hjemme i Sønderjylland, og iiiiih hvor har jeg dog glædet mig! Lige så meget som jeg ELSKER at bo i København, lige så meget ELSKER jeg at være hjemme og besøge mine forældre - landet rocks! :) 
Jeg bestilte billetterne i slutningen af maj måned, men det var ikke helt tids nok til at få en lækker tur, uden at skulle skifte for meget (normalvis skifter jeg kun i Bramming). Denne gang skulle jeg også skifte i Fredericia, og jeg tænkte det ville være til at overkomme, da jeg skulle have min søsters lille hund, Holly, med som rejsepartner :D  Hvad DSB ikke skrev, da jeg bestilte billetten var, at der er sporarbejde fra juni til og med august, så min rejseplan jeg havde fået sammen med min billet, holdte slet ikke stik længere. Jeg tror, at det er meget godt, at jeg er en meget tålmodig person når det kommer til sådanne situationer, hvor man ikke kan gøre noget som helst ved det hele! 
Jeg skiftede tog i Fredericia som var planen, men inden jeg kom til Bramming, skulle jeg skifte til bus i Holsted til Bramming, for at skifte til en bus, der kørte til Ribe, hvor jeg skulle skifte til endnu en bus, der holder 5 km. væk fra Visby togstation, der hvor jeg normalt ville stå af.  Gudskelov opførte lille Holly sig eksemplarisk på hele turen! Hun lå skiftevis og sov i sin taske og på mit skød. Da vi skulle til at køre i bus, ville hun dog op følge lidt med i hvad der skete udenfor.
Held i uheld skulle mine forældre alligevel til Ribe senere den eftermiddag, så de tog afsted lidt før, og vi fik gået en tur i Ribe og handlet lidt. Jeg spottede disse to t-shirts på dukker foran en butik, jeg synes de er super cool! - begge er fra nümph. 
De to andre to billeder er først af en tålmodig Holly, dernæst en nysgerrig Holly :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar