torsdag den 24. november 2011

MAD

Der kommer lige et mad-indlæg. Var så begejstret da jeg spiste aftensmad (var så lækkert!), så det skulle I da lige se også :)

Først var det en karrysuppe med kylling. Afsløret, den er ikke hjemmelavet, men fra Knorr. Mine hvidløgsbrød, dem har jeg næsten selv lavet :) Ciabattabrødende er købte, men jeg har tilføjet en masse smør, en masse hvidløg, lidt salt og så i ovnen.

Denne salat er pt min yndligssalat! Det er babysalatmix, pære, tørrede tranebær, ristede pinjekerner, olie/eddike dressing og friskhøvlet parmesanost. Den er så sød og lækker, så jeg kan faktisk godt spise den som snack når jeg er lækkersulten! :-D

Til sidst fik jeg rodfrugter, som havde været i ovnen, gulerødder, rødbeder og pastinak. Godt med olivenolie, krydderier og så i ovnen. Jeg kan godt lide når, det har fået lidt farve, og knaser en lille smule (der er nogen som kalder det lettere brændt hehe)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar