torsdag den 5. april 2012

Nye sommerbukser

Jeg har lige været på minicruise til Oslo med mine to skønne søstre. De få timer vi havde i Oslo skulle selvfølgelige bruges på shopping (vi er vel tøser
;-) ). Jeg købte blandt andet disse bukser i Lindex. Jeg har tidligere vist noget fra Lindex, som du kan se HER. De er super fine her til et solskinsfyldt forår og sommer med den lyse farve. Jeg kan godt lide, at de skiller sig lidt ud fra meget af det andet slangeprint, ved at være mere grå, og ikke brunlige. Her har jeg stylet dem med sorte sko, en gul t-shirt og en mørkegrå cardigan, men jeg vil helt sikkert også køre et helt lyst tema til sommer, med hvide sandaler og en hvid overdel af en art :)
Sko - Vagabond, Bukser - Lindex, T-shirt - Gina Tricot og Cardigan - MOSS COPENHAGEN.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar