mandag den 23. juli 2012

23.07.12

Sommeren er her endelig, for en stund, og det skal udnyttes! Med 'udnyttes' mener jeg selvfølgelig, at man skal ud og ligge i solen :-D Men kære læsere, lov mig I passer godt på jeres hud! Selv i DK bruger jeg over faktor 15 på koppen og altid højere faktor i ansigtet. Jeg opfrisker den gerne flere gange, når jeg ligger ude flere timer.
Og der er fordele ved en høj faktor: 1. Farven holder længere, når man ikke først bliver rød og dernæst brun, 2. Man udskyder rynker grundet solen, 3. OG (næsten vigtigst af alt) man nedsætter risikoen for hud og modermærkekræft. Jeg har et stort modermærke på armen og det får altid faktor 50, sammen med min næse!
Når den pegefinger nu er løftet, skal jeg ikke glemme det ,jeg elsker at kigge på, når solen skinner; BIKINIER!






Asos.com, Asos.com, hm.com/dk, We Are Handsome (set på Asos.com) og By Malene Birger.
Jeg ved, at den sidste og meget smukke bikini er på udsalg, men måske du kan nå at finde den i butikkerne.
Og nyd nu solen mens den er her! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar