tirsdag den 11. september 2012

11.09.12

Det er idag 11 år siden tragedien fandt sted. Den 11. september. Der er IKKE én, som ikke ved hvad jeg mener! Blot en dato minder dig om det, også selvom datoen ikke ses som skrevet i Danmark -  bare det blot er tal - 9 11. 
Når jeg ser eller hører den dato blive omtalt, går mine tanker straks til, den dag to fly styrtede direkte mod de to tvillingetårne og fik dem til at kollapse. Og jeg husker dagen tydeligt! Jeg kom hjem fra skole, og min far sad og fulgte med i en ekstra nyhedsudsendelse i fjernsynet. Dagens program var slettet, og der var kun fokus på angrebet. Min far forklarede mig hvad dette angreb kunne betyde verden fremover.
Som så mange andre har jeg også set filmen Fahrenheit 9/11 af Michael More - og jeg ved stadig ikke, hvad jeg skal tro. Det virker for mig så uvirkeligt (selvom dette angreb også var og er uvirkeligt), at en person vil angribe sit eget land. Men sådan som verden ser ud idag, skal jeg måske ikke lade mig overraske længere?!
Hvad siger I derude, hvem tror I stod bag angrebet??
Mine tanker går til alle der har lidt grundet dette angreb! Jeg kan umuligt forestille mig hvad nogle mennesker har været igennem - mit hjerte bløder for dem!


Billedet har jeg fra hjemmesiden HER.

1 kommentar:

  1. Jeg var i studiet med spez da en af vores fælles vender ringede og sagde at verden var ved at gå unde. Det gjorde den så ikke:) Jeg tror stadig det er et inside job

    SvarSlet